Kontakt

PHU “IMPROMEX” Lech Augustyński
ul. Piaskowa 9
89-606 Chojnice, Charzykowy

tel. 604 990 375


Naprawa Szyb Samochodowych - jak dojechać?

Najczęściej zadawane pytania

1. Na czym to polega?
Klasyczna naprawa szyby polega na odprężeniu miejsca uszkodzenia przez centralne przewiercenie zewnętrznej warstwy szyby, usuniecie powietrza i wtłoczenie specjalnej żywicy. Całość jest utwardzona promieniami UV.

2. Jak długo trwa naprawa?
Przeciętny czas naprawy pojedynczego uszkodzenia trwa od 40 min do 1 godziny.

3. Ile to kosztuje?
Koszt naprawy typowego uszkodzenia szyby reguluje cennik. W przypadku wielu punktów lub nietypowego uszkodzenia cena usługi ustalana jest w drodze negocjacji.

4. Dlaczego Glass Technology?
Powstała w 1984 roku firma Glass Technology jest liderem w zakresie produkcji zestawów naprawczych do szyb samochodowych oraz najwyższej klasy żywic. Znana jest też ze swojej innowacyjności. Wybitne walory techniczno-użytkowe sprzętu GT jak i stale doskonalonych żywic zapewniają Klientom znaczące wyprzedzenie technologiczne w stosunku do firm konkurencyjnych.

5. Dlaczego system maszynowy?
Możliwości naprawcze sprzętu maszynowego ze względu na wielkość wytwarzanego podciśnienia i nadciśnienia są znacznie większe niż sprzętu ręcznego. Dlatego też naprawy wykonane sprzętem maszynowym charakteryzuje lepszy stopień wypełnienia uszkodzenia przez żywicę. Zdolność do usunięcia powietrza ze spękań szyby zależy od wielkości wytwarzanego podciśnienia.

6. Czy należy zabezpieczyć uszkodzenie przed naprawą?
Jeżeli uszkodzenie jest czyste i suche można je zabezpieczyć taśmą samoprzylepną. Należy szczególnie zwrócić uwagę, aby do czasu naprawy nie dopuścić do zabrudzenia płynem do spryskiwaczy i szamponem. W tym celu zaleca się nie używać spryskiwacza do szyb i nie myć pojazdu przed dokonaniem naprawy.

7. Czy można naprawiać długie pęknięcia?
Posiadana przez nas technologia pozwala na naprawy tego typu uszkodzeń. Są one jednak obarczone znacznym odsetkiem niepowodzeń. Wynika to z naprężeń szyby będących wynikiem wcześniej przeprowadzonych napraw karoserii, niewłaściwym wklejeniem szyby itp. Szacunkowe prawdopodobieństwo powodzenia wynosi 60 - 70%.

W celu ograniczenia ryzyka proponujemy naprawę w 2 etapach: wpierw nawiercamy końcówkę rysy, a po przejechaniu ok. 500 km (gdy pękniecie jest skutecznie zatrzymane) uzupełniamy żywicą.